Surat al-baqarah ayat 216

Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

Pegembaraan balik ke rumah

  • Friday, November 5, 2010
  • hari:: khamis
    location: BB(bukit bintang)

    1) smalam balik rumah.......reason?? rndu kat parent dwet dh abeh!!! haha.

    2)From Semban trus g BB nek bas. rasa frust gler bas dh x laju dah...sia2 nek bas!! objektif sebenar g BB sbb nk g kedai baru UNIQLO kat Fahrenheit 88,yg depan PAVI tue. aku datang dgn seribu impian tuk beli baju....last2 tgk nk msk kedai tue pon gampang ramai!!! kne waiting for almost 3 hour!!!!! arghhh....takat jeans 40++ lbeh tue, x der nk sangap tnggu lelamer....trus BLAh.











    3)selepas IMPIAN segunung aku abeh dimusnahkan, g PAVI tuk jalan2 mengEMOkan diri. masuk2 kawan aku due ekor dah msk fashion show for KL international Fashion Week.





     Ingat awal2 tue islamic fashion sbb semua designer melayu, n  majority yg dtg pon pakai baju ala2 "islamic" fashion.....haha. rupenye2 fashion show yg seksa  seksi!! ok, dh rezeki!!!! tgk jer lah dah ler dgn bwk beg skola, n pakai selipar buruk nie!malu~


    Inilah fesyen "islamik"

    aku duk btui2 depan stage...nampak ler lemak2 model tue, terutamanya kat betis...tapi kaki diorg fuhhhhhh!!!




    yg plg best tyme seorang model cina cun nie tetibe jatuh!!!!! yessss......sentap ko!!! hahaa
    dgr bunyi hentakan tue, sakit gak r. x sangker jalan2 cat walk tue cam susah. ader model ala2 muka kampung pon ader, jalan cam cibai jer!!! klakar kot..


    malangnyer bertuah pat berjumpa dgn artis2 suam cam popular, Dee, DD alias, n Julia?? Zebra Zieger......julia?? nie sangap sgt nk jadi model sampai tersadung tyme cat walk...itu sgt klakar!



    lastly, pertujukan yg membosankan nie diakhiri dgn nyanyina diva pencen popular.....KHATY Ibrahim..haha. nama nk celazzzz jer. walupon tua bangkai bangka tapi ligat ag.....im so amazed!!



    3)wahhh....x sangka pengangkutan awam cam best! naek lrt sgt cepat+laju!!! hanya less 15 minutes nk sampai rumah...tapi sbb parents aku pegang janji melayu, so aku kne tnggu almost 1 hour!!!!! ini sgt EMO!!!!

    balik2, mandi, solat, trus drive g JJ! lepas kan tension.....x r tension ponn!! hari tue J card day....., so orang berpusu2 cam x biaser lak J card day nie, padahal harga mmg camtue pon. x lah murah sgt. sambil pekerja JJ menjerit "HAPPPIIIIIII HOUR" (dah lebih sejam pon, hapy hour ag)

    research question: org ckp shopping menghiburkan.....jadi aku nk wat kajian pasal tue dgn menghabiskan rm20000 200 dlm masa sejam!!! dwet yg aku simpan tuk beli nset....huhu. so my RQ is to what extend shopping cam make people happy??

    result: mmg rasa gembira.....cam cter conffesion of shopeholic  tue, aper yg nampak didepan mata men capai jer.....bukan nk beli ponnn tapi letak blek merata2 tempat. itu best!!  hehe....yg ader flat price tue, aku merebut2 baju dgn makcik2 yg len...walhal aku bkn nk beli pon!!!! heeee....jumper gak baju hush puppies yg berharga rm8. x sia2 bergesel2 lemak ngan makcik2 nie!

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...