Surat al-baqarah ayat 216

Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

THE END~

  • Saturday, June 11, 2011
  • sudah berminggu lamanyer habis INTERNATIONAL BACCALAUREATE....mimpi-mimpi "indah" di KOLEJ MARA SEREMBAN selama 2 tahun berakhir dengan penuh dramatik dan emosi!! Kita nantikan kesudahan aku bersama2 pada 6/7/2011 ek!!

     INSYAALLAH sekiranya ader rezeki, lepas lah.....sekiranya ini bukan rezeki aku.....TOLONG kuatkan semangat aku! kalo x pass cnfrm deactivate FB jap, haha! nauzubillah.... haih, ngeeeee!!! sgt menyeksakan!

    Dengan ini secara rasminya saya menutup BLOG x hape2 ini~ : D

    sekiranya anda rindu kpd saya silalah terjah ke blog baru;

    http://bonabonibonu.blogspot.com/

    cam x der motiiff jer pakai blogspot ag! haha

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...