Surat al-baqarah ayat 216

Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

There was an error in this gadget

Seandainya menjadi PM

  • Friday, June 8, 2012
  • Ini bukanlah masa yang sesuai untuk berbicara mengenai soal politik anak bangsa bagai, lebih-lebih lagi exam-exam perlu dilalui sepanjang sebulan lebih ini sebelum mampu balik ke Malaysia.

    Tetapi sebagai "bekas ketua wanita  pemuda", yg satu ketika dahulu sibuk berkempen bagai, melihat aksi keanak-anakan beberapa pemimpin bertaraf menteri ini amat memualkan!.


    gigih melahar ala2 Ummi Hafilda..


    Lebih baik "si pemimpin" nie melahar sesame korang kat dada Utusan dari membuat perbuatan "emo".

    Tak sangka sungguh senang menjadi Menteri,dapat no plat kereta percuma lagi!kerjaya diorg melahar jer kat reporter... kalo camtue mmg layak lah aku jadi PM kan..cita-cita nak jadi Menteri Wanita dapat tecapai!(FYI PM skang turut memegang Menteri Wanita).

    sebagai org yg makan dwet rakyat, aku bukanlah nk jadi pembangkang bagai....x gagah nk jadi Izzah nie. kita melihat kepada semua perkara..aper yg salah tetap menjadi salah tanpa berpihak kepada sesiapa.

     mintaklah mereka-mereka yang berkenaan nie tersungkur jatuh ke lobang tandas.

    p/s:Ini merupakan pandangan peribadi..sila baca isu2 semasa untuk mendapatkan gambaran yg jelas.

    http://www.sinarharian.com.my/karya/pendapat/ptptn-unisel-hargai-langkah-mb-khairy-1.54819
    http://www.sinarharian.com.my/nasional/ptptn-pelajar-kuis-juga-disekat-1.54636
    http://www.malaysiakini.com/news/200149
    http://www.malaysiakini.com/news/200333

    dulu ader seorang dekan menulis surat kat akhbar mengenai IPTA, maybe "tindakan" telah diambil kan..
    http://albangi.wordpress.com/2011/06/24/ipta-malaysia-hilang-arah/

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...