Surat al-baqarah ayat 216

Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

bulan-bulan tension

  • Sunday, February 20, 2011
  • tinggal 7 weeks for trial and 10 weeks for final........

    minggu nie, kteorang bath 5 yang tak bernama start berkerja 7 hari seminggu, penuh tanpa surat MC sehingga sampai Trial. ader orang kater ini sibuk giler, tapi saya kata kat SASER dulu lagi teruk dan teruk dan teruk!!! kecuali AHAD adalah masa emas untuk qada tidur...

    apabila otak dah saturated dengar lecture dari kul 8.30- 12.30, perasaan belajar makin berkobar-kobar.tanpa terhegeh-hegeh tido pas zohor terus pergi BA untuk belajar MATH...

    namun dengan hampa+tension dan sakit hatinya for almost 2 hours dapat wat 3-4 soalan dengan menegok marking scheme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dan aku hampir menjadi GILA????

    dan banyak rupanya nak belajar

    sumer benda tak taw

    tak taw!!!!!

    tapi tak taw tanye saper tyme tue....blaja sorang-sorang jer!


    kenapa susah sangat?????

    aku dah tension!

    nak tido....

    tapi tak boleh.....

    sbab nanti akan terpikir kalo tak pass IB nak blaja aper???

    tak nak jadi JURURAWAT!!!!!!

    lepas tue sambung blaja math

    tapi still tak leh gak

    tak paham

    tak paham

    tapi saya bukak buku photostat yang tebal-tebal

    tapi bilik sangat panas seperti dalam spa

    kepala mula pening-pening

    ok!!!!! saya tutup buku

    tapi.....saya tak taw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 comments:

    hidayahhanafi said...

    insyaALLAH, jadi doktor nanti xyah jadi jururawat, huhu

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...