Surat al-baqarah ayat 216

Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

AKU ANAK DARA

  • Wednesday, December 29, 2010
  • orang lelaki selalu bangga dia itu anak jantan lah, anak teruna lah...tapi bagi aku, aku bukan anak jantan, aku bangga menjadi anak dara


    saya anak dara.....saya ok!!

    tapi ini bukan dara perempuan itu yerr.....tapi "anak DARA" maksudnya anak kepada dara, orang negeri sembilan panggil anak sulung sebagai DARA. hahaha....sebab itu, walaupon mak aku dah masuk 50 tapi masih macam ade dara jer....haha

    *aku silap upload gambar 18 sx!!! sorry.....*

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...